2012-12-26

Vill du vara med och skapa Sveriges bästa charkuterier?

Klart du vill! Jag har inte träffat Kristofer men följt hans projekt om att ta vara på en gris i SVD, följt honom på Facebook med mera och han har en väldigt vettig inställning till djurhållning och krav på chark- och korvprodukter.


Bild från Franzéns Charkuterier.



Jag har precis pyntat in pengar i hans projekt och tycker flera borde haka på om de kan.

Jag har även haft möjligheten att äta kotlett på Linderödsgris och de tillhör de bättre grisminnena jag har helt klart.


3 kommentarer:

  1. Jag blir väldigt glad över att du stöttar mitt projekt! Till våren ses vi väl här på gården?

    SvaraRadera
  2. Det var kul att hitta din blogg också!

    SvaraRadera
  3. Kul att du hittat hit! Ska så klart göra allt för att dyka upp.

    SvaraRadera