2012-09-12

Restaurang AG igen

Den här gången satt allt förutom att vi fick vänta lite väl länge på att få äran att betala. Nåväl, petitess. Otroligt uppmärksam service annars. Det fylls på, nya vattenflaskor, tandpetare fram efter desserten osv.

Jag försökte fånga någons blick för att få lite mer dijonsenap och helt plötsligt undrade en röst bakom mig vad som önskades.


Råbiffen var väldigt smaklig med de rätta tillbehören. Köttet kom från Norrbete och var gjort på 100% innanlår. Jättegoda och nostalgiska pommes pinnes till (nygjorda, inte OLWs).

Det rekommenderade kryddiga vinet till var ypperligt det också. Andra goda spanska vinet jag druckit nu så ser man förbi Rioja (som typ är det enda jag vet om spanska viner) så finns det visst något för mig där också.

En väldigt liten ostbit efter maten. Kunde gott ha varit större och utan brödbit.
Rosmarinsdoftande honung räcker fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar